Never Say Never ~Del 3

Att jag gärna skulle vilja följa med honom till USA, -Ähm...jo vill du kanske följa med till USA? fråga Justin. -Hahah jag bor där, sa jag. -Så du är här på semster? fråga han och log. - Ja, sa jag och log. -Så vad gör du här då? frågade jag. -Jo jag har en konsert här ikväll, sa han. -Vill du gå dit frågade han. -jovisst sa jag och log fortfarande. -Bra då ses vi i backstage? sa han. -Ehm .. visst, sa jag. Men jag ville ju inte gå ensam. -Får jag ta med mig en kompis isåfall? frågade jag lite tveksamt. -Jovisst svarade han. -Men jag måste gå och fixa lite saker nu, sa Justin.  -okej, sa jag och gick till mitt hotell.
-På Justin's hotell-
Justin kom precis in för hans rums dörr
-Vart har du varit ? fråga Christian medan han plockade fram kläder för att han skulle duscha.
-Jag tog en promenad och mötte tjejen jag letat efter, svarade Justin med ett litet leende.
-Grymt, hur e hon?  för du snacka lá me henne? fråga Christian.
-Snacka..vi fika o hon kommer till konserten ikväll, sa Justin.
-Grymt, men nu ska jag dejta duschen, sa Christian med ett smått skratt.
- OKOK så du ska va otrogen nu också vava? sa Justin och skratta
- Ja, ofc baby, sa Christian och gick in i duschen.
Justin skratta och plockade fram kläderna han skulle ha på scenen,
Han gick in till Katie och Josephine's rum
-Hellu Girls, sa han
-Hello girl, sa Katie med ett big leende.
Justin kollade på henne
-Oops sorry I mistook you for a girl, sorry boy, sa han och log stort.
-hahah, nej men vad gör du här pojk? fråga Katie.
-Ville se vad  ni gör bara, svarade han.
-OKOK men i snackar tjej snack så byebye Justina, sa Katie och log o vinkade.
-Herrå Kave, sa han och gick.

-Suzie-
*ringer*
-Hej det är Jennifer? sa min kompis
-Hej Jeffi! sa jag.
-Hej Suz! vad äre sa hon.
-Ehm..Jag träffade Justin idag, sa jag.
-Justin? vi känner inge Justin? eller iallafall inte jag? sa Jennifer.
-Justin Bieber, svarade jag.
-Alltså du vet du behöver inte säga något sånt jag kommer ändå inte tro på det, sa Jeffi
-Jaså inte? jag kan bevisa det, sa jag
-AA jo visst hur då? sa Jeffi
-Kom till mig ikväll vi ska på hans konsert, sa jag
-Ska vi?! fråga hon
-Ja det ska vi, sa jag.
-Okej, sa hon.
-Hejdå Jesus sa jag
-Hejdå Gud, sa Jeffi, sen la hon på.
Jag var framme vid mitt hotell, jag gick in på mitt rum och plockade fram kläderna jag skulle ha på mig alltså ett par slitna jeans och ett lila billabong linne och ett par svarta converse.
Det knackade på dörren jag gick till dörren och öppnade det var Jeffi.
-Hellu sa jag
Hon traskade in
-Hej liten nöt sa hon och log.
Jag satte på TV:n till henne sen gick jag in på toan och sminkade mig och satte upp håret tog på mig mina örhängen och stog på mig mina kläder sen kollade jag på klockan..
-vi måste gå nu, sa jag.
-OKOK sa hon
Jag tog min nyckel och min plånbok o min mobil sen gick vi.
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0