Never Say Never ~Del 4

Vi gick på bussen och åkter till Justin konsert. och när vi väl var framme så gick vi direkt till backstage,
-Och vilka är ni då? frågade vakten
-Ehm...Vi är Justin's vänner, svarade jag så trevligt som möjligt
-Ajo visst, den har vi hört några gånger, sa vakten
-men det är så! sa jag
Jag messade Justin lite fort och jag skrev "Vi kommer inte in på backstage, vakten släpper inte in oss." Justin kom så fort han såg meddelandet.
-Hellu Suzie, sa han och log
-Hej liten och söt, svarade jag
Justin räckte fram handen till jeffi, och Jeffi tog den och skakade den som man gör när man hälsar
-Jennifer, sa hon
-Justin svarade Justin
-Jag vet, svarade hon och log.
-Kom, vi ska gå till era platser eller... ja ni får gå med Ryan dit, sa han.
Ryan kom runt hörnet för han hade varit och kollat in stället.
-Hej, sa Ryan
-Hejsan, sa jag och log
-Vad heter ni då? frågade han och log
-Suzie, svarade jag
Han väntade på ett svar från Jeffi..
-Va? oj ehm... Jag heter Jennifer sa Jeffi
-Ryan, sa Ryan.
-Jag börjar om tio minuter, sa Justin
-Ska vi gå eller? frågade Ryan som fortfarande log.
-Aa, fast ni kan gå i förväg jag vill snacka med Suzie en liten stund bara.. sa han.
-Öhm okok, sa jag och log
-Jo skulle du vilja göra något efter konserten? frågade Justin
-Jo visst men då får Jeffi följa med också? frågade jag.
-Jadå, Ryan följer med också, sa han
-Ehm...jo det är så att Jeffi är stört kär i Ryan så jaojao, sa jag och skrattade
-Hahah aa jo jag märkte det, sa Justin och skrattade med.
Han drog den lila luvan över huvudet och gick till platserna där Katie Christian Josephine Jennifer och jag skulle sitta, jag gick tät bakom honom, han gav mig en kram och gick sen tillbaka igen.
Han började med låten "Never Say Never" följade låtarna var:
"One less lonley girl"
"Down to earth"
"Ladies love me"
"next to me"
"first dance"
Och så vidare,
så fort konserten var slut gick vi till backstage igen och letade efter Justin ibland alla folk som var där.
-Där! sa Katie och pekade
Vi gick dit och jag skickade  ett mess till mamma att jag kommer sent. klockan var redan 00:06
-Ska vi gå?frågade Justin.
-Sure we can, sa Jennifer och rodnade lite.
Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0