Never Say Never ~Del 2

Hans farfar...han led av svår canser och kunde dö....-Läkarna gör så gott dom kan Justin, Sa hans pappa Jeremy. -Jajo, de hoppas jag, sa Justin. Justin torkade tårarna oh väntade på att de röda i hans ansikte skulle försvinna, Ha bad till Gud omattfå sin farfar att må bättre. Han öppnade dörren och gicktill Katie's rum. -Är allt som de ska, Bro? Frågade Christian. -Jodå sa Justin dom fortsatte att kolla på filmen som nyss börjat. -Yo, Bro? så Justin.  -Aao? sa Christian. -Vi måste snacka sen okej? sa Justin frågande. -Ähm...okej sa Christian glatt. Justin började tänka på den där tjejen från glassbaren igen, han måste hitta henne..han kan inte sumpaden här chansen. sedan när den första filmen var slut så gick Christian och Justin. -Ähm... Min farfar har Canser och jag måste hälsa på honom! sa Justin. -När? frågade  Christian med en chockad min. -Jag vet inte när vi åker hem kanske? jag har ingen aning än, sa Justin. -Mån förstmåste jag hitta den där tjejen jag såg tidigare idag eftersom att vi redan är här, Sa Justin en stund efter, -Ska vi leta nu menaru? fråga Christian.

-Hahah nej imon elle nå men jag letar gärna ensam om de är okej? sa Justin. -Jovisst Broo! Sa Christian. Christian gick in igen. Justim kollade på mobilen "ett meddelande från Selena Gomez" stog de i rutan, han klickade upp meddelandet de stog "PLAYER!!" -Va vi äe inte ens tillsammans sa  Justin till sig själv. Han ringde Selena, hon svarade -Hej! Sa Justin. -Hejsan Justin! sa Hon lite glatt. -Hur är det? fråga han. -Jodå eller inte så jätte bra, men de funkar, sa hon. -Vadårå? fråga han. -Jo, Liam är eller var tillsammans med någon annan tjej, sa hon. -Jag skickade ett meddelande till honom, sa hon direkt efter. - Men det kom till mig, sa Justin. -Oj, förlåt , sa hon. -Nej de e lungt, sa  Justin. -Har du lust att träffas i veckan? sa Selena. -Jovisst så fort  jag kommit hem, sa han. -okej bra tack men jag måste dra nu herrå! sa Selena. -Hejdå sa Justin och la på. Han tänkte en stund...men gick sen in igen. -Vem var det ? frågade Katie. -Selena, svarade Justin snabbt. -Ähm ...okej sa Katie. Dom började kolla på den andra filmem Svampbob The Movie. Efter filmen gick Justin och Christian till deras hotellrum. -Broo? sa Christian. -Jaojao? sa Justin. -Ähm.....ursäkta att jag frågar men kan jag få följa med till sjukhuset och hälsa på din farfar? fråga Christian. -Johmenvisstvisst! sa Justin. -AWESOME!! sa Christian lite högre. -Men varför vill du hälsa på han för? fråga Justin. -För att han är awesome sa Christian men en suck.  -Jajo det vet vi alla, sa Justin. -men vad har  han för canser ? fråga Christian. -de vet dom inte än, sa Justin. -Aha okeej sa Christian. Dom gick in på deras rum "8A." Dom gjorde sig i ordning för att sova. Dagen därpå vaknar Justin tidigt, kan klädde på sig sina kläder och tog en frukost på "HAPPY BREAKFAST"sen gick han en promenad runt i staden. Han ser tjejen från glassbaren han gick fram till henne -Hej jag har letat  efter dig, sa han glatt. Hejsan, sa jag. -Jag skulle gärna vilja lära känna dig, sa han. Trevlig kille  tänkte jag. -Hahah okej ska vi ta en fika elle nå? frågade jag. -Visst varför inte? sa han. -föresten mitt namn är Suzie Crabgraz, sa jag.

-Justin Bieber, sa han och log. -Jag har hört om dig, sa jag. -du är den där 17-årige sångaren, sa jag direkt efter. -hahah ja sa han. -Meeen skulle vi ta en fika elle? sa jag och log. Vi gick till närmsta café och pratade om en massa saker som.....


Fortsättning följer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0